Організація дистанційного навчання


Школа може організувати дистанційне навчання за допомогою поєднання:
  • онлайн-занять через ZoomSkypeInstagramGoogle Hangouts
  • заздалегідь записаних відеоуроків від вчителя чи із зовнішніх освітніх ресурсів
  • завдань для самостійної роботи з подальшою перевіркою
  • безкоштовних вебсервісів та платформ, наприклад, Google ClassroomMoodleMicrosoft Teams
  • перегляду телеуроків проєкту «Всеукраїнська школа онлайн» на українських телеканалах чи YouTube-каналі МОН. Розклад телеуроків – за посиланням   
Сервіси дистанційного навчання:
РЕСУРСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ МАП
https://www.mindomo.com
https://www.mindmeister.com
https://coggle.it
 РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
https://www.canva.com
https://prezi.com 
https://www.beautiful.ai
РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ТЕКСТІВ, ЗАВДАНЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ 
https://www.classtime.com/uk/
https://kahoot.com
https://quizlet.com
https://learningapps.org (платформа готових завдань з різних предметів)
https://study-smile.com
https://naurok.com.ua
https://miyklas.com.ua
ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЙ
 ІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
https://www.classdojo.com (особливо рекомендовано для початкової школи)
https://classroom.google.com
https://www.google.com/intl/ru_uA/docs/about/
https://ru.padlet.com
 ВЕБІНАРИ З ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
  1. Оксана Пасічник "Технічні особливості організації дистанційної освіти" 
  2. Інна Большакова "Вебінар здорового глузду: медіаграмотність і критичне мислення"
  3. Юрій Гайдученко "Креативний контент дистанційного навчання"
  4. Ольга Питюр "Ефективний зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти" 
Зроблено в Padlet
Зроблено в Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар